Onze waarden

Betrokken

PBKR werk altijd vanuit nauwe betrokkenheid. Dit kan alleen als we echt tijd maken om kennis te maken met u en uw bedrijf en er voor te zorgen dat we op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen. Dit doen we door bij de start van een samenwerking uitgebreid kennis te maken én door gedurende de samenwerking op vaste momenten bij te praten. Dit zorgt ervoor dat we ook echt een verlengstuk zijn van uw organisatie.

Kwaliteit

Bij het uitvoeren van onze werkzaamheden staat kwaliteit altijd voorop. Kwaliteit in gespreksvoering, kwaliteit in verslaglegging en kwaliteit in dat wat we opleveren. We borgen deze kwaliteit door steeds met vaste methodieken, processen en structuren te werken. We passen deze aan aan de situatie in uw organisatie. Op deze manier doorlopen we steeds alle stappen, of het nu over strategie, tactiek of operatie gaat.

Resultaatgericht

Met elkaar afspreken wat het resultaat moet zijn en dit regelmatig evalueren. Wij vinden dat iedere leidinggevende dit met zijn mensen moet doen. Ook vinden wij dat onze opdrachtgever dit met ons moet doen. Afspreken wat doelstellingen, opbrengsten en resultaten moeten zijn. Wij zullen er voor zorgen dat dit voor ons helder is. Wij vinden het ook logisch om dit  regelmatig te evalueren en hierop afgerekend te worden.

Plezier

Wat we doen, doen we met plezier. Om efficiënt en effectief te kunnen werken, met resultaat, is het belangrijk dat de sfeer en de cultuur goed zijn. Intern en bij onze relaties. Belangrijk voor een goede sfeer en een prettige cultuur is plezier. Plezier maken, lachten en elkaar beter leren kennen en beter begrijpen. Hierdoor kom je ook sneller tot de kern als het om de inhoud gaat en er resultaat geboekt moet worden.

Efficiëntie

Bij PBKR houden we er van om de zaken goed en doordacht te doen. Voordat we ergens aan beginnen nemen we even de tijd om een goed plan, een goede route, te bepalen. Dan gaan we aan de slag. Door op deze manier te werken kiezen we de juiste route, slaan we geen stappen over in het proces en weten vooraf vaak al waar eventuele pijnpunten zitten. Hierdoor zijn we in staat zaken efficiënt aan te pakken.

Klantgericht

In alles wat we doen staat u als klant centraal. We zijn continue bezig om te begrijpen wat uw uiteindelijke doel is. We gaan zelfs op zoek naar datgene wat na dat doel belangrijk is. Op basis hiervan gaan we aan de slag om, op de manier die bij uw organisatie past, dit doel te bereiken en om klaar te zijn voor dat wat er na dat doel komt. Dit doen we steeds vanuit het ondernemersperspectief.

Continuïteit

Wat de vraag of uitdaging ook is, wij gaan voor de duurzame oplossing, de oplossing die niet alleen voor vandaag en morgen is maar een waarmee u de toekomst in kunt. dit kan alleen maar als je in alles wat doet voor de lange termijn gaat. Langdurige relaties met u als opdrachtgever,met onze partners, met onze eigen medewerkers en leverancier. Dat alles met maar één doel: continuïteit voor PBKR en voor onze klant.

Integriteit

Binnen onze samenwerkingen delen we veel. We hebben het over bedrijfsstrategie, we hebben het over personeelsbeleid, we hebben het over de toekomst van uw organisatie en we krijgen veel informatie van en over uw medewerkers. Vanuit onze natuur gaan wij op een zeer integere manier om met al deze informatie. Dit is de enige manier om langdurig en met volledig vertrouwen samen te werken.

Groei

Wij geloven er in dat als we bijdragen aan de groei van onze opdrachtgevers, we bijdragen aan de groei van de medewerkers van onze opdrachtgevers en we bijdragen aan de groei van onze relaties, de groei voor ons hieruit ontstaan. Natuurlijk moet je als individu ook blijven ontwikkelen, daarom investeren we continu in persoonlijke ontwikkeling en groei van onze medewerkers.